دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم و آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم و آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان

دانلو

دانلود آهنگ جدید/دانلود فیلم با لینک مستقیم/دنلود فیلم ایرانی جدید /دانلود سریال خارجی جدید/دانلود سریال جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۵ - حسن سهرابی
    dr4r
پیوندها
  • ۰
  • ۰

پولسازترین ستاره های سینمای ایران

ثروتمندترین بازیگران ایرانی

مرد ثروتمند سینمای ایران

Polsaztarin Setarye Sinamaye Iran

برای خواندن پولسازترین ستاره های سینمای ایران به ادامه مطلب بروید

در سال 1393، در گروه‌های سینمایی، اکران و نوبت‌های نمایش مختلف، 51 فیلم روی پرده رفته است. این تعداد فیلم شامل اکران‌های هنر و تجربه و حتی تک سانس‌ها در تک سالن‌ها هم می‌شود اما در میان این ۵۱ فیلم، ۱۰ فیلم هستند که بالاترین رده‌های جدول فروش را به خود اختصاص داده‌اند که به این ترتیب هستند: شهر موش‌ها ۲، آتش بس ۲، طبقه حساس، معراجی‌ها، شیار ۱۴۳، رد کارپت، خط ویژه، کلاشینکف، چ و آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند.
در ادامه آورده است: در این رده‌بندی صدر جدول از آن شهر موش‌ها ۲ با رقم فروش کل ۹ میلیارد و ۴۵۳ میلیون تومان است؛ فیلمی که هیچ ستاره‌ای ندارد جز تعدادی عروسک و البته کوله باری از نوستالژی، بنابراین در محاسبات برای پولسازترین بازیگرهای سینمای ایران، صدر جدول فروش نادیده گرفته خواهد شد.
برای این گزارش، میزان فروش کل یک فیلم در کشور، تعداد فیلم‌های روی پرده هر بازیگر و نقش بازیگر در فیلم به عنوان چهره اصلی یا مکمل در نظر گرفته شده است؛ به همین دلیل سهم بازیگر در میزان فروش را ۲۰ درصد از رقم کل و در صورت ایفای نقش فرعی، ۱۰ درصد احتساب شده تا پول‌سازترین بازیگران سال ۱۳۹۳ مشخص شوند. ضمن اینکه بازیگرانی در این گزارش مدنظر هستند که حداقل یکی از فیلم‌های اکران شده شان جزو ۱۰تای اول پرفروش سال باشد و همچنین در ۱۰ فیلم پرفروش سال، یکی از نقش‌های اصلی را ایفا کرده باشند.

۱- رضا عطاران

پولسازترین ستاره های سینمای ایران

http://svfilm.ir/1394/01/26/%D9%BE%D9%88%D9%84%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/

  • ۹۴/۰۱/۲۶
  • sstarv.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت کن