دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم و آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم و آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان

دانلو

دانلود آهنگ جدید/دانلود فیلم با لینک مستقیم/دنلود فیلم ایرانی جدید /دانلود سریال خارجی جدید/دانلود سریال جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۵ - حسن سهرابی
    dr4r
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود مداحی حاج میثم مطیعی مکه در قبضه نااهلان است با لینک مستقیم و حجم کم

دانلود مکه در قبضه نااهلان است از مداح اهل بیت میثم مطیعی با کیفیت عالی

مکه در قبضه نا اهلان است

 دانلود
فایل صوتی سومین مداحی در “حمایت از مردم مظلوم یمن” و “علیه رژیم منحوس آل سعود” (به زبان فارسی، عربی و ترکی) که با نوای حاج میثم مطیعی و حاج مهدی رسولی اجرا شده آماده دریافت است
آه خونین جگران یمن و غزه یکیست
لافرق بین أنین المضطهدین فی الیمن و فی غزه

چشم در خون نگران یمن و غزه یکیست
لافرق بین العین الدامیه من أجل الیمن و من أجل غزه
خائنان حرمند آل یهود و والله
والله ان آل یهود هم خونه الحرم
قاتل پیر و جوان یمن و غزه یکیست
لافرق بین من یقتل الشاب و الشیخ فی الیمن و فی غزه
مکه در قبضه نا اهلان است
مکه أسیره فی أیدی من لا یجدر بها
کعبه دلخون ز ابوجهلان است
و الکعبه دامیه من أمثال أبی جهل
دینشان دین یزید است اینان

 دانلود مداحی حاج میثم مطیعی مکه در قبضه نااهلان است

  • ۹۴/۰۲/۳۰
  • sstarv.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت کن