دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم و آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم و آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان

دانلو

دانلود آهنگ جدید/دانلود فیلم با لینک مستقیم/دنلود فیلم ایرانی جدید /دانلود سریال خارجی جدید/دانلود سریال جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۵ - حسن سهرابی
    dr4r
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم ایرانی ستاره من با کیفیت عالی

دانلود فیلم ستاره من

کیفیت mp4

دانود
نام فیلم : ستاره من
منتشر کننده : اس استاروی
ژانر : اجتماعی
کارگردان : حسین سهیلی زاده
تاریخ انتشار : 1388
مدت زمان : 92 دقیقه
فرمت : Mp4
کیفیت : HDrip
حجم : 505Mb
بازیگران : مرجان محتشم ، سولماز غنی ، سیما مطلبی ، کیهان ملکی و آرمیتا مرادی
خلاصه داستان : فیلم ستاره ی من در رابطه با فرهاد است که عاشقانه همسر و فرزندش را دوست دارد؛ بدون آن که علت اصرار سارا را بداند، با درخواست طلاق او موافقت می‌کند. سارا که بیمار است، پس از مدتی بستری می‌شود و در بیمارستان از فرهاد تقاضا می‌کند تا پس از مرگش، از دخترشان ستاره مراقبت نماید. فرهاد ستاره را نزد خود می‌برد اما به خاطر فاصله‌ای که میان آن دو وجود دارد؛ فرهاد در برقراری ارتباط با دخترش دچار مشکل می‌شود. با اطلاع یافتن ستاره از ازدواج مجدد فرهاد، شکل‌گیری رابطه دوستانه میان آن دو سخت‌تر می‌گردد …

دانلود فیلم ستاره من

  • ۹۴/۰۳/۱۲
  • sstarv.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت کن