دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم و آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم و آهنگ جدید با لینک مستقیم و رایگان

دانلو

دانلود آهنگ جدید/دانلود فیلم با لینک مستقیم/دنلود فیلم ایرانی جدید /دانلود سریال خارجی جدید/دانلود سریال جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۵ - حسن سهرابی
    dr4r
پیوندها
  • ۰
  • ۰

معرفی برترین سریال و فیلم های جدید دو ماهه اول تابستانمعرفی برترین سریال و فیلم های جدید دو ماهه اول تابستان

فیلم ها رتبه اول را در سرگرمی خانواده ها دارند ،یکی از روش های دست یابی به فیلم ها دانلود فیلم از سایت های تاپ ایرانیست. چرا گفتیم خانواده ها ؟ چون افراد جوان ممکن است بیشتر وقت آن ها با ورزش در باشگاه ها ، کلاس های موسیقی ، تئاتر و .. بگذرد اما بصورت 100% سریال ها و فیلم جایگاه ویژه ای بین فرهنگ ایرانیان دارد.لکن برای دست یابی به حجم عظیمی از ویدئو ها و کلیپ ها نیازمند رجوع به مغازه ها و آپاراتی های شهر است ، شاید قوی ترین مرجع فیلم و ویدیو را اگر از ما بپرسند ، سریعا نام Youtube به ذهن به ما خطور کند.

هر پرده ای که بصورت دراز مدت و در تایم های مشخص 30 تا یک ساعت و n دقیقه ای باشد را سریال میگویند ، سریال ها معمولا با هدف دنبال کشیدن مخاطب با خود برای هدفی خاص از کارگردان ها و عوامل اجرا میشود ، مثل سریال هایی مانند عاشقانه ، شهرزاد فصل اول و دوم ، سریال آشوب همگی از آن دسته هایی هستند که با هدف فروش در شبکه خانگی به بازار عرضه و سودآوری کلانی نیز به همراه دارند. اما گروهی دیگر مانند پایتخت 5 ، کوبار نیز به روی آنتن تلویزیونی میروند و خیلی عظیمی از مردم را با خود همراه میکنند.پایتخت فصل پنجم که حسابی مورد قبول واقع شد و بسیار طنز و پرتلاطم دنبال شد و از شبکه یک سیما و و کوبار نیز بزودی از کانال 2 تلویزیون پخش میگردد.

1- سریال شهرزاد فصل چهارم 4 قطار شهرزاد بالاخره به فصل چهارم آن رسید و بزودی این فصل نیز به اتمام می رسد اما همچنان از تب و تاب آن کم نگشته و افزوده نیز شده، در فصول گذشته دیدیم همیشه پایان بازی داشته این مجموعه و باعث شده بیننده ماه ها انتظار بکشد تا ادامه ماجرا را پیگیری کند.آیا باز هم فصل 3 با پایانی باز خاتمه می یابد ؟ این سوال را شاید آن بخش باید پاسخ دهد که خیلی مجدانه این سریال را دنبال کرده اند.مثلا سریال شهرزاد فصل چهارم !!!! جالب است نه ؟ • مهناز افشار در یکی از همایش هایی به مناسب فیلم شهرزاد گفت من از آن دسته مخاطب هایی هستم که دوست داشتم قباد به شهرزاد برسد (با کمی چاشنی خنده و ذوق بسیار شهاب حسینی و خنده های ترانه علیدوستی)

2 - سریال مسابقه 13 شمالی قبل از هرچیزی باید بگوییم فیلم گلشیفته نیز از شبکه خانگی پخش و فروش خوبی نیز تا این لحظه داشته است. بالش ها و ریکاوری ساخت ایران 2 و نیز گلشیفته نیز از سال 97 به یکباره شروع به پخش رسمی کرد و این سریال از قسمت های بسیار جدی دنبال شد ، در قسمت دوم تماشاگرهای آن به کلی غربال شدند و عده ای به شدن از آن دور و عده ای نیز شیفته آن گشتند. در قسمت های 5 آنجا خیلی از کاربران ادعا کردند سریالی است بی مفهوم و محتوا و ارزش وقت گذاشتن را ندارد.در مقابل نیز تماشاگرانی شاید به صرف سلیقه و نوع فیلم و صد البته حضور شخصیتی کاملا مطابق پیمان در سریال عاشقانه با هنرمندی زیبای هومن سیدی و سکانس های بامزه و جالب مشتاقانه این سریال را دنبال میکنند.بهاره کیان افشار مهناز افشار شیلا خداداد سیامک انصاری نازنین بیاتی ویشکا آسایش و گل سر سبد جمع هومن سیدی و.. بازیگران سر شناس این سریال پرمهره هستند. سریال گلشیفته با گریم و رفتارهای جالب هومن سیدی بسیار پرمخاطب تر شده است.

  • ۹۷/۰۵/۰۵
  • sstarv.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت کن